Type Here to Get Search Results !

Modem Repair Tips

0

 موڈیم آپ میں سے ان لوگوں کے لئے سب سے اہم چیز ہے جن کو آئی ایس پی (انٹرنیٹ سروس پرووائڈر) کی جانب سے براڈ بینڈ سروس کا استعمال کرتے ہوئے انٹرنیٹ کنکشن تک رسائی حاصل ہے۔ اگر آپ کے موڈیم میں کوئی مسئلہ ہے تو ، امکان موجود ہے کہ آپ سروس کو استعمال نہیں کرسکتے ہیں۔ لیکن ، اسے فوری طور پر کسی نئے سے تبدیل نہ کریں۔ اگر آپ کو اپنے موڈیم سے پریشانی ہو تو یہ نکات آزمائیں۔


ڈی ایس ایل موڈیم یا کیبل موڈیم؟

کیا آپ کے پاس ٹیلیفون کیبل / ڈی ایس ایل (ڈیجیٹل سبسکرائبر لائن) یا کیبل ٹی وی نیٹ ورک کے ذریعے تیز رفتار انٹرنیٹ کنیکشن ہے؟ تیز رفتار رابطوں کی اکثریت زیادہ تر بیرونی موڈیم یا موڈیم روٹر کے ذریعہ ہوتی ہے ، یہ دونوں ہی انٹرنیٹ کو تیز رفتار کنکشن مہیا کرتے ہیں اور ایک ہی وقت میں ایک سے زیادہ پی سی کیلئے اعانت فراہم کرتے ہیں۔ جدید ترین ڈی ایس ایل موڈیم میں تقریبا ہمیشہ لیپ ٹاپ کی حمایت کے ل a وائرلیس روٹر شامل ہوتا ہے ، لیکن کیبل کمپنیاں قدرے کم معاون ہوتی ہیں ، اس طرح ایک علیحدہ روٹر کی ضرورت ہوتی ہے۔

کیا موڈیم کال کر رہا ہے؟

کیا آپ کا موڈیم کال پر ہے؟ اگر آپ کے پاس ڈیسک ٹاپ پی سی ہے تو ، موڈیم میں تھوڑا سا اسپیکر پیزو الیکٹریکٹی ہوگا۔ بہت سارے لوگ (اور کمپیوٹر فروش) اپنے سافٹ ویر میں اس پریشانی کا حجم کم کرتے ہیں ، آپ اسے ونڈوز کنٹرول پینل میں موڈیم کے تحت "پراپرٹیز" ٹیب میں پاسکتے ہیں۔ نوٹ بک کمپیوٹرز عام طور پر نوٹ بک اسپیکر کے ذریعہ آواز کا اخراج کریں گے ، اس کا مطلب یہ ہے کہ ونڈوز میں حجم کنٹرول اور نوٹ بک کے اجزاء میں پگھلنے والی صوتی کالوں کا حجم دونوں کو بند کرنا ہوگا۔

کیا آپ کے ISP نے جواب دیا؟

آپ کو اسپیکر کے ذریعہ اپنا ISP موڈیم پک اپ اور ہس سنا چاہئے تھا۔ اگر نہیں تو ، یقینی بنائیں کہ آپ درست فون نمبر پر کال کر رہے ہیں اور یہ کہ آپ کے آئی ایس پی کو مداخلت کا سامنا نہیں ہے۔ باقاعدہ فون نمبر ڈائل کرنے کی کوشش کریں اور آپ کے ISP موڈیم کو لینے اور آپ کو جواب دینے کی ضرورت ہوگی۔

موڈیم کی مرمت کی ترکیبیں

اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کو بیرونی لائنوں سے مناسب طریقے سے رابطہ قائم کرنے کے لئے ایریا کوڈ اور دیگر کوڈز موجود ہیں ، خاص کر اگر آپ دفتر سے کال کر رہے ہوں۔ آفس میں ڈائل اپ کیبلز کے پاس آفس ٹیلیفون سسٹم (پی بی ایکس - پرائیویٹ برانچ ایکسچینج) کے ساتھ ساتھ ایک فیکس کا استعمال کرتے ہوئے واضح راستہ ہونا ضروری ہے۔ اگر فون ہمیشہ مصروف رہتا ہے تو ، ISP ٹیک سپورٹ پر کال کریں یا ISP فراہم کردہ کوئی اور نمبر (کنکشن) آزمائیں۔ ہوسکتا ہے کہ ان کے پاس کسی بھی وقت آپ کے علاقے میں موڈیم ٹریفک استعمال کرنے کیلئے موڈیم دستیاب نہ ہوں۔

مصروف یا بج رہا ہے؟

اگر آپ کو ڈائل ٹون سنا جاتا ہے لیکن ڈائل ٹون ابھی تک موجود ہے یہاں تک کہ آپریٹر اٹھتا ہے اور جواب دیتا ہے کہ آپ کال کرنے میں ناکام رہے ہیں تو ، "نبض" کے نظام پر "کال ٹون" استعمال کرنے کی کوشش کریں۔ آپ اسے کنٹرول پینل کے بنیادی موڈیم صفحہ سے "ڈائلنگ پراپرٹیز" میں آسانی سے تبدیل کرسکتے ہیں۔

کیا آپ آن لائن جا سکتے ہیں؟

کیا آپ کو یہ بتاتے ہوئے غلطی ہوئ ہے کہ آپ کا کنیکشن پر جو بھی ہے اس سے آپ کا ISP رابطہ قائم کرنے ، پروٹوکول سے قاصر ہے؟ بدقسمتی سے ، یہ مسئلہ بہت عام ہے اور اسے حل کرنے کے بہت سارے طریقے ہیں۔ جب کوئی پیغام آپ کو اپنا پاس ورڈ چیک کرنے کے لئے کہتا ہے تو یہ کچھ بھی ہوسکتا ہے۔ کچھ بھی تبدیل کیے بغیر کچھ بار دوبارہ کال کرنے کی کوشش کریں تاکہ یہ یقینی بنایا جاسکے کہ آپ کو موڈیم کے زیادہ بوجھ محسوس نہیں ہوتے ہیں۔

ISP صارف کی معلومات کی تصدیق کرتا ہے؟

اس بات کی تصدیق کے لئے ٹیلیفون سے اپنے آئی ایس پی سے رابطہ کریں کہ اگر آپ کی پہلی بار کال کرنے پر یہ صارف نام / پاس ورڈ درست ہے۔ اپنا پاس ورڈ دوبارہ درج کریں ، یاد رکھیں کہ کیپسلاک ہمیشہ اہمیت رکھتا ہے۔ فرض کریں کہ آپ کے پاس صحیح صارف نام اور پاس ورڈ ہے ، امکان موجود ہے کہ آپ کے آلے میں کسی پروٹوکول کی ترتیبات کی وجہ سے غلطی کی اطلاع نہیں ہے ، خاص طور پر اگر آپ بنیادی ترتیبات کو تبدیل نہیں کرتے ہیں۔ اگر غلطی کسی بھی وقت ہوتی ہے تو عام طور پر موسم اور دن کے وقت کی وجہ سے ہوتی ہے کیونکہ ٹیلی مواصلات کے بنیادی ڈھانچے کے سرکٹ حالات میں دونوں ہی اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ طوفان یا خراب موسم پرانے ٹیلیفون نیٹ ورک سے سگنل کو کم کرسکتا ہے۔ دن کا وقت بہت اہم ہے ، کام کے دن کے آغاز کے ساتھ ، اور دوپہر کا وقت سب سے خراب وقت ہے۔

کیا آپ کا موڈیم تیز رفتار کنکشن چاہتا ہے؟

آپ کنٹرول پینل میں موڈیم کی زیادہ سے زیادہ رفتار کو تبدیل کرسکتے ہیں ، لیکن میں نوٹ کرتا ہوں کہ ریبوٹ کے بعد بھی ، ترتیبات ہمیشہ لاگو نہیں ہوتی ہیں۔ آپ اپنے موڈیم کو V.34 مطابقت پر مجبور کرنے کے لئے موڈیم کنٹرول سٹرنگ کے ل search انٹرنیٹ تلاش کرسکتے ہیں ، پھر اسے موڈیم کی اعلی درجے کی ترتیبات میں داخل کریں جس تک کنٹرول پینل یا ڈیوائس منیجر میں موڈیم پراپرٹیز کے ذریعے رسائی حاصل کی جاسکتی ہے۔ اگر آپ کم رفتار سے رابطہ قائم کرنے میں کامیاب ہیں تو ، اسے موڈیم پرفارمنس تشخیصی کے ذریعے آزمائیں۔

کیا آپ کسی دوسرے ISP سے رابطہ کرسکتے ہیں؟

موڈیم کی ناکامی کو کم سے کم کرنے کا بہترین امتحان یہ ہے کہ آیا یہ کسی مختلف سروس سے منسلک ہوگا۔ اگر آپ اپنے دوست کے آئی ایس پی سے رابطہ کرسکتے ہیں تو ، یہ قطعی ثبوت ہے کہ موڈیم کو نقصان نہیں پہنچا ہے۔ اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کا ISP غلط سے مربوط نہیں ہوسکتا ، یہ موڈیم معیاروں کو ایڈجسٹ کرنے کا سوال ہوسکتا ہے۔ اسی طرح ، اگر آپ کسی دوسرے آئی ایس پی سے رابطہ نہیں کرسکتے ہیں جس سے یہ ثابت نہیں ہوتا ہے کہ آپ کا موڈیم ٹوٹ گیا ہے ، تو پھر بھی کیبل کی حالت میں مسئلہ ہوسکتا ہے۔

کوئی ڈائل ٹون؟

اگر سافٹ ویئر کی اطلاع ہے ، "نو ڈائل ٹون" نہیں ہے ، تو یہ یقینی بنائیں کہ موڈیم سے لے کر دیوار جیک تک کے پیچ کیبل موڈیم کے "لائن" جیک میں لگا ہوا ہے۔ موڈیم پر ٹیلیفون جیک استعمال کرنے کے لئے مستقل ٹیلیفون میں پلگ ان کے لئے ہے جب آپ آن لائن نہیں ہوتے ہیں۔ اگر وال جیک زندہ ہے تو ، ٹیلیفون پیچ کی ہڈی کو تبدیل کرنے کی کوشش کریں جو موڈیم پر "لائن" جیک سے دیوار کے جیک پر چلے۔ ٹیلیفون ہیکسیٹ کے ساتھ دیوار پر ٹیلیفون جیک چیک کریں۔ اگر یہ کام نہیں کرتا ہے تو ، آپ کو دیوار کیبلوں کی مرمت یا مختلف جیک کی ضرورت ہوگی۔

بہترین ڈرائیور نصب ہے؟

کیا آپ نے جدید ترین موڈیم ڈرائیورز انسٹال کیے ہیں جو آپ کو کارخانہ دار کی ویب سائٹ پر مل سکتے ہیں؟ اگر آپ کا موڈیم مدر بورڈ پر مربوط ہے تو ، یہ آپ کے مدر بورڈ ڈرائیوروں کے لئے ایک تازہ کاری ہوگی۔ یہاں تک کہ اگر آپ کا موڈیم بالکل نیا ہے تو ، ہارڈویئر اکثر ڈرائیوروں کا استعمال کرکے جہاز بھیجتا ہے ، یا تو اس کی وجہ یہ ایک سال سے شیلف پر بیٹھا ہے ، یا اس وجہ سے کہ آپریٹنگ سسٹم کی تازہ ترین ریلیز پکڑی گئی ہے اور بہتر ڈرائیور دستیاب ہیں۔

آلہ مینیجر مسئلہ کی اطلاع دے رہا ہے؟

کیا آپریٹنگ سسٹم کی اطلاع ہے کہ موڈیم چل رہا ہے اور آپریٹ ہے؟

موڈیم کی مرمت کی ترکیبیں

یہ معلومات ونڈوز کے ڈیوائس منیجر میں ظاہر ہوتی ہے۔ اگر نہیں تو ، موڈیم کے لئے ڈرائیور دوبارہ انسٹال کریں۔ اگر آلہ مینیجر میں آئی آر کیو تنازعہ کی اطلاع دی گئی ہے تو ، اسے سافٹ ویئر میں (پلگ این پلے موڈیم کے ساتھ) آئی آر کیو تبدیل کرکے یا کارڈ کی عمر کے لئے موڈیم پر آئی آر کیو جمپر تبدیل کرکے حل کریں۔ اگر آپ واقعتا اس کے آس پاس نہیں ہوسکتے ہیں تو ، آپ کے پاس ہگ بس میں شاید ایک غیر تعاون شدہ ساؤنڈ کارڈ یا کوئی اور اڈاپٹر ہے کہ IRQ موڈیم سنبھالنے کے قابل ہے۔ نوٹ کریں کہ موڈیم کچھ معاملات میں آئی آر کیو کو سیریل پورٹ کے ساتھ بانٹ سکتا ہے ، حالانکہ جب یہ آلہ در حقیقت بندرگاہ سے منسلک ہوتا ہے۔ اگر آپ ڈیوائس منیجر کا مسئلہ حل نہیں کرسکتے ہیں تو ، آپ کے پاس متضاد ہارڈ ویئر ہے ، یا خراب موڈیم ہے۔ تنازعات کے حل کے چارٹ پر آگے بڑھیں۔

آپریٹنگ سسٹم ٹیسٹ موڈیم کے ذریعے؟

جب آپ کال کرنے کی کوشش کرتے ہیں تو کیا آپریٹنگ سسٹم یا پورٹ سافٹ ویئر کال کی رپورٹ "استعمال میں ہے"؟ ونڈوز کنٹرول پینل> موڈیم میں ، "تشخیص" پر جائیں ، اپنا موڈیم منتخب کریں ، اور "مزید معلومات" پر کلک کریں۔ بند کرنے اور دوبارہ لوٹنے کی کوشش کریں۔ "استعمال میں بندرگاہ" ایک غلطی ہے کیونکہ دوسرے فعال سوفٹویئر کا دعوی ہے کہ موڈیم پورٹ قائم ہے۔ آپ

کو یہ نقص اس وقت مل سکتا ہے اگر آپ پہلے ہی موڈیم استعمال کررہے ہیں لیکن واقف نہیں ہیں۔

کسی وجہ سے ، لیکن اس کا زیادہ امکان ہے کہ آپ نے ابھی کھجور کے آلات کی مطابقت پذیری کے لئے یا موڈیم ڈرائیور کے ساتھ گر کر تباہ ہونے والے کیمروں کے ل software سافٹ ویئر انسٹال کیا ہے۔

انٹرنیٹ پر ایل ای ڈی؟

تیز رفتار موڈیم ، چاہے ڈی ایس ایل ہوں یا کیبل ، متعدد اسٹیٹس ایل ای ڈی سے لیس ہیں جو موڈیم کی حالت کی اطلاع دیتے ہیں۔ ہم یہاں جس ایل ای ڈی میں دلچسپی رکھتے ہیں وہی ایک ہے جو موڈیم سے انٹرنیٹ کنکشن کی حیثیت کی اطلاع دیتا ہے۔ جب موڈیم آن کیا جاتا ہے تو ، یہ مستحکم حالت کی حیثیت کو ظاہر کرنے کے لئے آخری ایل ای ڈی ہے۔ زیادہ تر ڈی ایس ایل موڈیم اور کچھ کیبل موڈیم میں ایل ای ڈی بھی شامل ہوتا ہے جس میں صرف یہ بتایا جاتا ہے کہ آیا موڈیم نیٹ ورک کمپنی سے یا ٹیلیفون کمپنی سے براہ راست رابطہ دیکھتا ہے۔ جب انٹرنیٹ ایل ای ڈی بند ہے یا

سرخ ہے تو ، اس بات کو یقینی بنائیں کہ کیبل یا ڈی ایس ایل لائن منسلک ہے ، موڈیم اور پی سی کو بند کردیں اور صرف موڈیم کو دوبارہ شروع کرنے کی کوشش کریں ، اس سے کنکشن پر بات چیت کے لئے کچھ منٹ دیں۔ مسئلہ یہ ہوسکتا ہے کہ آپ کی خدمت علاقے سے باہر ہو ، لیکن فراہم کنندہ کو فون کرنے سے پہلے واضح طور پر چیک کریں۔

کیا آپ کے پاس کیبل موڈیم ہے؟

کیبل کے موڈیم کچھ حد تک آسانیاں دشواری کے ل are ہیں ، لہذا فلو چارٹ کچھ قدم یہاں چھوڑ دیتا ہے جو کیبل کے موڈیموں پر لاگو نہیں ہوتا ہے۔ ایک قدم جس کو ہم چھوڑتے ہیں وہ ہے اپنے دوست یا پڑوسی کے ساتھ اپنا موڈیم تبدیل کرنا۔ اگرچہ یہ کچھ معاملات میں کام کرسکتا ہے ، لیکن کیبل کمپنیاں فون کمپنیوں کے مقابلے میں ہارڈویئر انسٹال کرنے کے معاملے میں زیادہ مستند ہیں کیونکہ انہیں خوف ہے کہ لوگ کیبل سگنل کو اغوا کرکے لے جاتے ہیں ، لہذا یہ مثبت جانچ نہیں کرتا ہے۔ اگر آپ کو اپنے کیبل موڈیم کے ساتھ بڑی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے تو ، آپ کے گھر میں کیبل انٹرفیس سے موڈیم کنکشن کو آسان بنانے کی سمجھ میں آتا ہے ، خاص طور پر اگر آپ کواکسییئل سوئچ باکس استعمال کررہے ہیں۔

فلٹرز انسٹال ہوئے؟

DSL موڈیم آپ کے انٹرنیٹ سروس فراہم کنندہ سے متعدد فلٹرز کے ساتھ بھیج دیا جاتا ہے جن کے بارے میں آپ کو استعمال ہونے والے سرکٹ میں ہر دوسرے ٹیلیفون لائن پر انسٹال کرنا ہوتا ہے۔ فلٹر نہ لگانا دو دشواریوں کا باعث بنتا ہے۔ سب سے پہلے ، جب آپ بات کرنے کی کوشش کریں گے تو آپ عام فون پر مستحکم سنیں گے ، جو انسٹال کرنے کے لئے کافی وجہ ہو۔ لیکن کچھ ڈیجیٹل ٹیلیفون آلات ، جیسے جواب دینے والی مشینیں یا فیکس ، ہوسکتے ہیں

یہ DSL موڈیم کے انٹرنیٹ کنکشن پر بات چیت کرنے کی صلاحیت میں بھی مداخلت کرتا ہے جب تک کہ کوئی فلٹر انسٹال نہ ہو۔ فلٹر کے ساتھ آنے والی ہدایات سے مشورہ کریں اگر آپ کو یقین نہیں ہے کہ اسے کہاں استعمال کرنا ہے۔ اگر آپ پہلی بار اپنا ڈی ایس ایل موڈیم ترتیب دے رہے ہیں اور اچھا انٹرنیٹ کنیکشن حاصل نہیں کر سکتے ہیں (یہ فرض کرتے ہوئے کہ فون کمپنی آپ کی ضمانت دیتا ہے) ، آپ یہ یقینی بنانے کے لئے گھر میں سیل فون کے دوسرے آلات کو بھی ان پلگ کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ پریشانی کا باعث نہیں

ایک ہی دوست نظام؟

اگر ڈی ایس ایل موڈیم زیادہ تر سسٹم میں ناکام رہا ہے تو جانچنے کا ایک آسان طریقہ یہ ہے کہ وہی سسٹم استعمال کرنے والے دوست یا پڑوسی سے کوآپریٹیو ڈی ایس ایل موڈیم لیا جائے۔ اسی طرح ، اگر آپ کے دوست بہادر ہیں تو ، آپ ان کی لائن پر ڈی ایس ایل موڈیم انسٹال کرنے کی کوشش کرسکتے ہیں اور دیکھ سکتے ہیں کہ آیا یہ کام کرتا ہے ، جس سے یہ امکان ختم ہوجاتا ہے کہ اچھے موڈیم اور ڈائلڈ فون لائن میں دشواری ہے۔

ملٹی پورٹ موڈیم؟

اگر آپ کا موڈیم صرف سنگل نیٹ ورک کنکشن اور USB کی حمایت کرتا ہے ، لیکن آپ اپنے پی سی کے ساتھ آن لائن نہیں حاصل کرسکتے ہیں تو ، دوسرے کنکشن میں تبدیل ہو کر اور سروس فراہم کنندہ کے ذریعہ فراہم کردہ سافٹ ویئر کو دوبارہ انسٹال کرنے کی کوشش کریں۔ نیٹ ورک یا USB کیبل کو معروف کیبل سے تبدیل کریں۔ اگر آپ کے پاس صحیح موڈیم / روٹر ہے تو ، پی سی سے نیٹ ورک کیبل کو کسی دوسرے بندرگاہ سے منسلک کرنے کی کوشش کریں ، یہاں تک کہ اگر اسٹیٹس ایل ای ڈی سے یہ معلوم ہوتا ہے

کہ دوسری بندرگاہ کا کنکشن ٹھیک ہے۔ اگر وائرلیس روٹر اس کی تائید کرتا ہے تو ، لیپ ٹاپ کو ادھار لیں اور دیکھیں کہ کیا آپ آن لائن حاصل کرسکتے ہیں ، اور پھر وائرلیس کو بند کردیں اور لیپ ٹاپ کو براہ راست رابطہ قائم کریں اس امکان کو ختم کرنے کے لئے کہ آپ کے کمپیوٹر میں ناکام نیٹ ورک اڈاپٹر یا خراب USB پورٹ موجود ہے۔

اگر تمام ہارڈویئر ، یا تو لیپ ٹاپ کے ذریعے یا پک اپ کے ذریعے آزمائیں

کسی دوست کو جو ٹیسٹ کرنا ہے ، لیکن پی سی نیٹ ورک اڈاپٹر یا USB پورٹ جو بھی کام کرتا ہے ، مسئلہ سافٹ ویئر کی ترتیب ہے۔ انٹرنیٹ فراہم کنندہ سے سافٹ ویئر کو ان انسٹال کریں اور پھر انسٹال کرنے کی کوشش کریں ، اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ آپ مراحل کی ترتیب کے بارے میں خط کے لئے ان کی ہدایات پر عمل کریں۔ یقینی بنائیں کہ آپ کا وائرس سویٹ اور فائر وال سافٹ ویئر انٹرنیٹ تک رسائی کو مسدود نہیں کررہا ہے اور انٹرنیٹ سروس فراہم کرنے والے کے لئے تکنیکی مدد سے رابطہ کرسکتا ہے جو ونڈوز میں تمام ترتیبات کے ذریعے آپ کی رہنمائی کرسکتا ہے۔

Post a Comment

0 Comments